..
دکتر علی بنیادی نائینی
دکترای تخصصی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی.
عضویت پیوسته در انجمن علمی مدیریت دولتی و انجمن علمی مدیریت فناوری

سوابق اجرایی

عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران (1390 تاکنون)
معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران (1390 تاکنون)
سرپرست گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران (1390 تاکنون)
مشاور برنامه و بودجه بنیاد ملی نخبگان(1389 تا 1390)
سرپرست دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری(1389 تا 1390)
مشاور شرکت ساپکو در زمینه ارزیابی عملکرد و سلامت اداری(1389تا 1389)
سرپرست مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1385 تا 1389)
کارشناس ارزیابی عملکرد شرکت قطارهای مسافری رجا (1385 تا 1385)
کارشناس تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (1379 تا 1385)

 

سوابق علمی و پژوهشی

• تالیف و ترجمه 13 جلد کتاب
• تالیف 73 مقاله علمی و پژوهشی با نمایه‏های ISI، Scopus و ISC
• راهنمایی 44 پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
• داوری در 12 مجله و کنفرانس بین المللی و داخلی

بازاریابی، نوروبیزینس، منابع انسانی، رفتار سازمانی، دانش، تصمیم‏گیری، استراتژی، فناوری، نوآوری، اقتصاد دانش بنیان، آینده پژوهی، بهره وری، حکمرانی شرکتی، سرمایه گذاری خطرپذیر و توسعه کسب و کار

در بخش‏های مختلف اعم از:

دولتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نفت و گاز، بانک، بیمه، بورس، خودروسازی، درمانی و فروشگاهی
* جهت مشاهده لیست کامل، لطفا به وب سایت اختصاصی رجوع فرمایید.
افتخارات و تقدیرها
1- عضو بنیاد ملی نخبگان.(استفاده از تسهیلات نظام وظیفه نخبگان)
2- پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در سال 1390.

سوابق تدریس

تدریس در دانشگاه‏های علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه خاتم و … .

دروس:

1- مدیریت رفتار سازمانی
2- مدیریت منابع انسانی
3- مدیریت بازاریابی
4- مدیریت توسعه سازمانی
5- روش تحقیق

تدریس کارگاهی:

1- شایسته سالاری (برخی استانداریها)
2- ارزیابی عملکرد (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور)
3- تحول اداری (ادارات کل استانی فرهنگ و ارشاد اسلامی)
4- رفتار سازمانی(برای پرستاران و سرپرستاران 16 بیمارستان سطح تهران، کرج و شهریار در راستای طرح اعتباربخشی بیمارستانها)
5- نحوه تعامل با مشتریان و کارکنان(شرکت نرم افزاری حسابداری هلو)
6- دوره اصول سرپرستی(شرکت نرم افزاری حسابداری هلو)
7- اصول و فنون مذاکره با کارکنان(سازمان اوقاف)
8- شایسته سالاری(سازمان نقشه برداری ایران)
9- نورومارکتینگ(آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز)
10- آینده پژوهی (شرکت ارتباطات زیرساخت)

سوابق آموزش

1- “كارگاه آموزشی مقررات سازمان جهانی تجارت در بخش خدمات و روشهاي تنظيم تعهدات الحاق” برگزار شده توسط دفتر نمایندگی تام الاختیار تجاری ج.ا.ا با همکاری سازمان جهانی تجارت (WTO) -تهران 22 الي 24 آبان 1391-12 – 14 Nov.2012
2- دوره آموزشي اينترنتي مديريت دانش (KM) برگزار شده توسط سازمان بهره وري آسيايي(APO) همزمان با چند كشور ژاپن، هند، تايلند و بنگلادش و با هماهنگي سازمان ملي بهره وري(NPO) (30/8/1390 تا 2/9/1390و23-21 نوامبر 2011 )
3- دوره آموزشي 40 ساعته آشنايي با سازمان جهاني تجارت (WTO) در وزارت بازرگاني و جهت تدوين رژيم تجاري ايران براي الحاق به اين سازمان(5/7/89 تا 11/11/89)

زمینه های تخصصی وتحقیقاتی

1- مدیریت بازاریابی و بازاریابی عصبی(Neuro-Marketing)
2- مدیریت فناوری، نوآوری، آینده پژوهی و روش تحقیق و علم سنجی(Scientometrics)
3- تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی
4- تحول اداری و بودجه ریزی